Časté dotazy

Obsah:

  1. Odkud telefony nakupujete?
  2. Kde poznám, zda je zboží skladem?
  3. Přes jaké firmy zboží posíláte?
  4. Jakými způsoby mohu platit?
  5. Lze zaplatit platební kartou?
  6. Kdy zboží obdržím?
  7. Nemáme kompletní obchodní balení, co s tím?
  8. Jak zboží objednat?
  9. Postup při odstoupení od smlouvy
  10. Jak postupovat při reklamaci?
  11. Zasílání do zahranicí


  • 01. Odkud telefony nakupujete?

    Jelikož víme, že nejdůležitějším měřítkem je cena, snažíme se nakupovat zboží tam, kde je to nejlevnější. Cenu pak samozřejmě přenášíme na Vás, koncové uživatele. Z tohoto důvodu nakupujeme zboží v rámci celé EU či mimo EU. V některých případech tak musíme telefon lokalizovat tedy dohrát české menu. Na funkčnost přístroje to nemá žádný vliv, používáme vždy nejaktuálnější verze firmwaru. Díky tomu také můžeme předejít i některým chybám, které jsou způsobeny zastaralými verzemi firmwaru. V dnešní době moderních smarphonů (chytrých telefonů) se již český jazyk nedohrává, je obsažen již v telefonu z výroby.

 

  • 02. Kde poznám, zda je zboží skladem?

    Jakmile najdete zboží, u které si přejete tuto informaci zjistit, klikněte na jeho název. Tím se dostáváte do ,,Detailu produktu".

    Nyní po jeho pravé straně, 3 řádky pod cenou, vidíte dostupnost a dodací lhůtu, tedy pro Vás důležité informace.

    Pokud si objednáte a zboží již nebude, dostanete o tom zprávu.

 

  • 03. Přes jaké firmy zboží posíláte?
    Zasíláme formou
    - České pošty a cena je 199,-Kč po celé ČR.
    - Přepravní služby DPD na adresu firmy za 199,-Kč po celé ČR. Bez udání IČ nebo adresy firmy doručujeme Českou poštou.

  • 04. Jakými způsoby mohu platit?

    Hotově - při osobním odběru v Liberci, Brně - Náměstí Svobody, Lidická (prodejny), Hradci Králové, Uherském Hradišti, Jablonci nad Nisou či v Praze

    Platbou na účet - v den kdy odbržíme platbu za objednané zboží, obratem zasíláme. UPOZORNĚNÍ: Pokud je mobilní telefon v den objednání skladem, může být do doby než přijmeme platbu vyskladněn. Dodací doba se tak prodlouží.

    Na dobírku - zásilku zaplatíte při převzetí

    Na Splátky - vytvoříte objednávku, kde si zvolíte jako způsob platby ,,koupit na splátky". Dále pouze stačí postupovat dle pokynů. Co k tomu budete potřebovat?
    - být zaměstnán/a déle jak 3 měsíce
    - mít 2 doklady totožnosti s fotografií
    - výpis z běžného účtu (ne starší než 1 měsíc)- uvedete-li jej v žádosti o úvěr

 

  • 05. Lze zaplatit platební kartou?

    Ano, ale pouze na místech Liberec, Praha a Brno s doplatkem 2% z ceny objednávky.

 

  • 06. Kdy zboží obdržím?

    Záleží na stavu skladu ve chvíli, kdy tvoříte objednávku.

    Skladem- dodáme do 48 hodin
    Na dotaz- bližší informace na naší bezplatné lince, popř. bude informování SMS zprávou/e-mailem
    Nedostupné- takové zboží již není možné zaslat

 

  • 07. Nemáme kompletní obchodní balení, co s tím?

    Zašlete prosím e-mail na vanakova@mobilplus.cz, o jakou konrétní část se jedná, mi Vám ji neprodleně zašleme. Pokud nebude skladem, kontaktujeme Vás a sdělíme termín dodání či způsob, jak lze nastalou situaci řešit.

    Jestliže k takovému případu došlo, tak se velice omlouváme.

 

  • 08. Jak zboží objednat?

    Pro vytvoření objednávky není nutná registrace!

    1. Na úvodní stránce našeho internetového obchodu naleznete po pravé straně pole s názvem hledej (hned na tím modrým sloupcem). Sem napište označení mobilního telefonu či příslušenství, o jaké máte zájem. / Pokud si přejete pouze prohlédnout zboží jednotlivých značek, klikněte na název tohoto výrobce uvedeného ve sloupci pod polem pro vyhledávání.

    2. Zmáčkněte tlačítko Enter a nyní uvidíte seznam zboží odpovídajícího tomu, které jste vyhledávali.

    3. Zde si najděte Vaše zboží a klikněte na "Detail", aby jste zjistili, zda je skladem či nikoliv. Pokud stav vyhovuje, označte ,,Koupit" vpravo od fotografie. / Chcete-li vybrat ještě další zboží, klikněte vlevo od ,,přepočítat" na ,,<<<Pokračovat v nákupu" a postupujte jako doposud.

    4. Poté zvolte způsob platby tím, že si kliknete do pole s již přednastaveným údajem České pošty. Vyroluje nabídka kde zvolte požadovaný způsob.

    5. Nyní pouze stačí vyplnit kontaktní údaje, tedy kam chcete zboží doručit a kliknout ve spodní části stránky na ,,Dokončit objednávku".

    6. Po chvíli, bylo-li postupováno správně, se zobrazí okno s číslem Vaší objednávky.


 

 


  • 11. Zaslání do zahraničí

    Nabízíme odeslání zásilek přepravní službou DPD, a to na Slovensko. Cena dopravy je 300,-Kč a Zboží je při převzetí placeno podle aktuálního kurzu eura. Doručení do jiných státu bohužel zatím není možné.

 

 
 

mPeníze umožňují jednoduché a bezpečné platby prostřednictvím platební brány mBank

FAQ často kladené dotazy Nebojte se zeptat na telefonní lince 481 005 781 Servis telefonů Záruka vrácení zboží do 14 dnů Možnost odpočtu DPH